۵ راه افزايش بازدهي فردي

آموزش موفقيت با ذهنيت موفق

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

۵ راه افزايش بازدهي فردي

 

بازدهي فردي يك عامل بسيار مهم، كليدي و متمايزكننده در دستيابي به اهداف است، يكي از مهمترين نگرش افراد موفق هم همين است كه چگونه مي‌توانند نتايج بيشتر و بهتري را در زمان كمتري بگيرند. چه خوب است كه ما هم اين نگرش را در خود ايجاد كنيم و آگاهانه به دنبال راه‌هايي باشيم تا نتايج بيشتر و بهتري را در زمان كمتري بگيريم يعني بازدهي فردي مان را افزايش دهيم.

اما قبل از اينكه به راهكارهايي براي بالا بردن بازدهي فردي بپردازيم، لازم است كه به اين مورد اشاره كنيم؛ بالا بردن بازدهي فردي و دستيابي به نتايج بيشتر و بهتر آن هم در زمان كمتر، كار جديدي نيست و حتي مربوط به اين قرن هم نمي‌شود، بلكه انسان از همان ابتداي خلقتش به اين صورت عمل مي‌كرد و هميشه به دنبال راه‌هاي بهتر بود.

 

 

بازدهي فردي يك عامل بسيار مهم، كليدي و متمايزكننده در دستيابي به اهداف است، يكي از مهمترين نگرش افراد موفق هم همين است كه چگونه مي‌توانند نتايج بيشتر و بهتري را  در زمان كمتري بگيرند. چه خوب است كه ما هم اين نگرش را در خود ايجاد كنيم و آگاهانه به دنبال راه‌هايي باشيم تا نتايج بيشتر و بهتري را در زمان كمتري بگيريم يعني بازدهي فردي مان را افزايش دهيم.

اما قبل از اينكه به راهكارهايي براي بالا بردن بازدهي فردي بپردازيم، لازم است كه به اين مورد اشاره كنيم؛ بالا بردن بازدهي فردي و دستيابي به نتايج بيشتر و بهتر آن هم در زمان  كمتر، كار جديدي نيست و حتي مربوط به اين قرن هم نمي‌شود، بلكه انسان از همان ابتداي خلقتش به اين صورت عمل مي‌كرد و هميشه به دنبال راه‌هاي بهتر بود.

انسان موجودي ابزارساز است، با كمك ابزارهايش بود كه توانست به دنيا حكومت كند ولي بدون كمك ابزارهايش حتي نسل انسان منقرض مي‌شد، زماني كه انسان‌هاي اوليه با سرما و حيوانات وحشي روبرو شدند، دو ابزار ساده ولي قدرتمند ساختن كه نسل بشر را نجات داد، يعني نيزه و سوزن.

با كمك نيزه توانستند در برابر حيوانات وحشي مقابله كنند و از طرفي حيوانات ديگر را براي تغذيه شكار كنند و از سوزن هم براي دوختن لباس از پوست حيوانات استفاده كردن و در سرما جان سالم به در بردند، اين روند همينطور ادامه داشت دائم بهتر و بهتر مي‌شد، بعدها تير و كمان را اختراع كردند و در ۵۰۰۰ سال پيش چرخ اختراع شد و تا امروز هم از آن استفاده مي‌شود.

برادران رايت اولين هواپيمايي كه ساختن در حدود ۹ مايل در ساعت يعني ۵/۱۴ كيلومتر در ساعت سرعت داشت ولي چند دهه بعد هواپيماي كنكورد ۲۰۰۰ مايل سرعت داشت يعني مرز سرعت بيشتر از ۳۲۰۰ كيلومتر در ساعت را شكست، پس با توجه به گذشته مان ما هميشه به دنبال به دست آوردن نتيجه بيشتر در زمان كمتر بوده‌ايم، ما هميشه به دنبال سرعت بيشتر و بهبود عملكرد بوده‌ايم.

حالا ديگر مشكل حيوانات وحشي و سرما را نداريم، بلكه مشكلات ما در دنياي امروز حواس‌پرتي‌هايي است كه باعث شده تمركزمان را از دست بدهيم، مانند، اينترنت، تلفن، موبايل، شبكه‌هاي اجتماعي، تكنولوژي و خيلي موارد و ابزاري كه بتوانيم به كمك آن با اين مشكلات مبارزه كنيم، ابزار بازدهي فردي است، ما نياز به استراتژي‌ها و راهكارهايي داريم كه بالاترين نتيجه را در  زمان كمتر به دست آوريم كه در ادامه به تعدادي از قدرتمندترين آنها خواهيم پرداخت.
برگرفته از 
آموزش موفقيت و هدف

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.